Volgers

woensdag 21 oktober 2009

Wie kan mij helpen?

Gisteren kwamen mijn nieuwe Spellbinders Nestabilities mallen binnen. Dus ik had er vandaag erg veel zin in om een kaartje (om zelfs meerdere) te gaan maken. Samen met een vriendin die ook een Cuttlebug heeft zouden we het effe uitproberen tijdens de "koffiecrea" om te zien hoe leuk ze wel niet waren.
Maar..........
Toen brak mijn C plaat dwars doormidden.........   dikke domper natuurlijk.
Dan lijkt het wel of je voor elke kaart je cuttlebug nodig hebt he, en er kwam dus geen complete kaart meer uit mijn handen vandaag. Balen!
Nu vraag ik me af of ik iets verkeerd doe, of dat ik gewoon pech heb.
Voor de Spellbinders Nestabilities gebruik ik altijd (natuurlijk) eers A,  dan B en dan C om te stanzen.
Voor het embossen gebruikte ik (tot voor vandaag) altijd A, B, B en een zwarte embosmat van de cuttlebug.
Ik had juist een spellbinders mat besteld, dus die heb ik vandaag gebruikt ipv de zwarte mat.
Ik zie wel eens mensen die er een paar extra vellen cardstock in doen, maar wat is nu het beste?
Ben heel benieuwd naar jullie reacties, want ik ga gauw weer een nieuwe set platen bestellen, zodat ik weer lekker kan cuttlen, haha!

4 opmerkingen:

  1. Ik doe het net anders en het gaat altijd goed.
    Bij het snijden van de nestab. doe ik A daarop de c dan nestab. met snij naar boven dan cardstock dan de B plaat.
    Wil je de nestab. embossen dan eerst de A dan 1 of 2 mica-stukjes of karton voor verdikking dan B dan nestab. met snij naar boven dan matje(speciale voor nestab) dan weer die B die je altijd bovenop gebruikt.
    Ik hoop je hiermee geholpen te hebben anders hoor ik het wel.
    liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ging even niet goed,wat balen voor je zeg,de winkel waar ik mijn Nestabilities kocht,schreef het voor me op.

    Uitsnijden:
    A
    C
    mal,je stans dus
    papier
    B

    Embossen:
    A
    spacer (wit plaatje,die hier speciaal voor is)
    B
    mal,je stans dus
    papier
    embos matje (die erook speciaal voor is)
    B

    Dus eigenlijk hetzelfde als Paula,maar ik gebruik niet iets van karton,maar de speciale witte plaat,kost bijna niets,hoop dat je gauw je Cuttlebug weer kunt gebruiken,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen