Volgers

vrijdag 13 augustus 2010

Ik ben heel blij dat ik de eerste gastdesigner
 mag zijn voor
Bunny Zoe's Crafts maandelijkse challenge.
De opdracht is om iets te maken in de vintage stijl,
dit hoeft niet persé een kaart te zijn, het mag eigenlijk van
alles zijn.
Als je gastdesigner bent mag je uit haar winkel een
stempel uitzoeken,  waar je je voorbeeldkaart mee
maakt, in mijn geval deze schattige magnolia
bruid met bruidsmeisje.
De stempel kwam uit Engeland en arriveerde nog
net voordat wij op vakantie gingen, dus ik had
niet zoveel tijd om de kaart te maken,
maar ik vind hem toch wel aardig goed gelukt.
De achtergrond stempel van de bruidsserie
had ik al en die vond ik er goed bij passen.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Marianne Design.
Uit de voorkant van de kaart heb ik een rondje gestanst en
door de open gedeeltes heb ik een lichtblauw lintje geregen.
Ik zou zo zeggen neem eens een kijkje op het
blog van
Bunny Zoe's Crafts, want er is een leuke prijs voor de
winnaar en je maakt ook kans om de gastdesigner van de
volgende maand te worden.


Challenges;
Stamp something  - fairy tale
abc-challenge - A is for August


16 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Jeanet,zo lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jeanet,

    Prachtige kaart en wauw gastdesigner, proficiat.

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh meid! dit ziet er weer super top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Jeanet, wat een prachtige kaart! Het afdrukje is ook zo super schattig!
    Een erg geslaagd kaartje! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart, met het doorkijkvenster.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schitterende kaart. Zo mooi zacht van kleur. Echt heel erg mooi.
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart voor je GDschap mooi papier en lieve stempel
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jeanet,
    wat een mooie kaart is het geworden super.
    ik geef een candy weg kom je een kijkje nemen?

    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card! Thanks for joining us at Stamp Something this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een schitterend kaartje heb je gemaakt en fijn om te lezen dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige Romantiche kaart zeg ,prachtig gewoon. groet majo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart!
    Hele mooie kleuren combinatie!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. super leuk kaartje jeanet
    grt bep
    van creatiefhandje

    BeantwoordenVerwijderen