Volgers

donderdag 12 augustus 2010

Wij zijn weer thuis!

Zo...ook onze vakantie zit er weer op (jammergenoeg) maar we hebben er zeker van genoten.
We gingen voor het eerst met de camper weg, best spannend dus. Alles is nieuw, want we hebben
zelfs nog nooit eerder gecampeerd. Ik kan je vertellen, het was echt superleuk zeg!
Via Luxemburg zijn we naar Frankrijk gereden en uiteindelijk in de Côte d'Azur neergestreken.

We hebben van alles gedaan, gewandeld, gefietst, gezwommen en
vooral  lekker van het zonnetje genoten.
Ik had mijn hobbyspulletjes ook meegenomen, maar het is er gewoon
niet van gekomen om te knutselen. Jammer, maar daar ga ik nu
dan weer lekker mee beginnen.
Op de camping was er wel internet, maar dat was zó traag,
dat ik dit maar gauw heb opgegeven.
Ik heb dus een heleboel van jullie nieuwe creaties gemist en hoop
dit snel in te halen hoor.
Ook ga ik vandaag nog twee kaarten plaatsen, één voor de
challenge van Bunny Zoe's Crafts waar ik deze maand gastdesigner
van mag zijn en één voor A sisters hope challengeblog waar ik de
komende maanden ook gastdesigner ben.
Tot straks dus maar weer!

5 opmerkingen:

  1. hallo Jeanet,

    Welkom thuis en wauw wat hebben jullie genoten daar zo te zien, super!

    En nu weer lekker knutselen, joepie! hihi.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een leuke plaatjes, wij camperen altijd maar dan met de caravan en tent, een camper lijkt me ook erg leuk. Het bevalt ons heel goed en willen niet anders.
    Je zal zeker wel weer zin hebben om te freubelen?
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi jeanet,
    leuke foto's jullie hebben echt genoten dat kun je wel zin
    groetjes lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Jeanet, Leuk te lezen dat jullie zo genoten hebben, de foto's zeggen genoeg! Prachtig zeg! En nu weer heerlijk scrappen, ben heel benieuwd wat je ons weer allemaal gaat laten zien!Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw jeanet dat ziet er super uit
    grt bep

    BeantwoordenVerwijderen