Volgers

maandag 24 januari 2011

Dutch Magnolia Lovers

Op 14 februari gaat de eerste challenge van start bij
en op dit moment houden ze nog een Design Team Call
(die morgen afloopt) én
een hele leuke blogcandy die verloot wordt op 14 februari,
wil je meedoen, klik dan even HIER.

Als je mee wilt doen aan de DT call is het de bedoeling
dat je twee kaartjes maakt en een project en dat alles mailt
naar het adres dat vermeld is in de blogpost.
Het leek mij heel leuk, dus ik heb ook meegedaan....

En dit is dus mijn project, een cadeautasje met
natuurlijk een lief Tildaatje erop.

Ik heb haar ingekleurd met distress inkt.
De bloemetjes (onder het roosje) zijn doohickeys van Magnolia
net als de swirl en het labelstansje.
Op het labelstansje heb ik twee stempeltjes gebruikt van Magnolia,
een ouder hartjesstempeltje en de tekst "A gift from the heart".

Ook op de achterkant van het tasje zitten de
stansjes van de Magnolia Doohickey, maar nu heb
ik parelbrads gebruikt ipv het roosje.
Ook de blaadjes zijn ('t word wel eentonig he) van Magnolia.
Voor het hengsel van het tasje heb ik
een doohickey gebruikt waarna ik de randjes nog wat
heb bewerkt met distress inkt walnut steel.

Ik ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden en
ik hoop dat ik het DT team mag gaan versterken.

15 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend tasje zeg!! Helemaal super.

    gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met deze creatie maak jij zeker een kans! Ziet er weer geweldig uit Jeanet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke, schattige creatie,
    succes met je challenge
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het helemaal niks aan...whahaha...jawel hoor...ik vind het heel erg mooi gedaan.
    Ik heb ook meegedaan met de DT call...duss zal ik samen met jou gaan duimen !

    Groetjes Janet
    p.s. waren de afdrukjes goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig tassie! echt super leuk gedaan
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hoeft toch niet te twijfelen? Met al je talent zit je er zo bij!!!!Succes!
    Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Jeanet, heel veel succes! Je tasje is in ieder geval schitterend en je maakt schitterende dingen hoor! Spannend!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwie, wat prachtig. Je wordt vast uitgekozen! O, wat spannend...
    Echt een mooi werkstuk!
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi wat een prachtig tasje Succes met de challenge p.s ik doe ook mee
    maar ik vind het niet erg als jij het word hoor hihi

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Jeanet, Wauw wat een pracht creatie heb je weer gemaakt! Je maakt een erg grote kans hoor om uitgekozen te worden! Ik duim voor je! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig en superschattig tasje! Nou als ze jou niet kiezen dan weet ik het ook niet ;)
    groetjes en succes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. owww wow ziet er super gaaf uit hoor groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig en mooi tasje Jeanet, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hij is...................... geweldig mooi en de magnolia zo mooi ingekleurd! petje af!
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen