Volgers

maandag 10 oktober 2011

Dutch Magnolia Lovers #17

Voor de nieuwe challenge bij
Dutch Magnolia Lovers
heeft ons DT lid Ula de opdracht bedacht;

"Maak een doosje of pillowbox,
dus géén bakje
in warme herfstkleuren"

en dit is mijn DT bijdrage

Ik heb een Tildaatje gebruikt uit de nieuwe herfstkit
en ook de beukenootjes (ik denk tenminste dat het beukenootjes zijn haha)
komen uit deze kit.
De roosjes heb ik gemaakt met een creatables van Marianne Design
en het herfstblad met daarop de tekst gestempeld heb ik
met de hand uitgeknipt.

Ik zou zo zeggen ga allemaal weer gezellig meedoen met onze
challenge en kijk ook nog even naar de leuke candy die we op dit
moment weggeven op het blog van Dutch Magnolia Lovers.

Verder heb ik nog een koopje geplaatst onder het tabblad "koopjes",
en dat is (de door mij dubbelbestelde) herfstkit van Magnolia,
heb je interesse, mail me dan even.

Groetjes,
Challenges;
..Scrap en more - oktober challenge (herfst)
Simply Magnolia - autumn colors
7kidschallengeblog -happy fall

30 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet,

    Wat een schatje is het.
    Mooi zo in de herfstkleuren.
    Super leuk geheel.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jeanet, wow dit is echt mooi geworden. Jij had er duidelijk meer kaas van gegeten dan ik.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhhh wat mooi Jeanet
    en wat een lief stempeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi!
    de stempel is ook super goed ingekleurd zeg!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How totally adorable and soooo sweet! Love this gorgeous Tilda and she is colored beautifully.
    Your pillow box is just gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend doosje jeanet
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi doosje, mooi ingekleurd stempeltje!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige doos en wow wat een schitterende details ik vind het blad waar je de tekst op heb gemaakt ook heeeeel leuk !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige creatie weer, Jeanet!
    Heerlijke kleuren en schitterende details. En wat een schattige Tilda'tje is dat weer!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jeanet,
    Wat een prachtige creatie weer!!! Heb je gemaild over de Magnolia kit, weet niet of je het al gezien hebt!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend doosje heb je gemaakt. Schattig stempeltje. heel mooi gekleurd. En je herfstblad staat er prachtig bij.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wiehoe!! deze viel vandaag op MIJN deurmat!! en ik ben er zo blij mee! helemaal gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jeanet

    Ik heb je blog bekeken,en wat ik heb gezien vind ik prachtig mooi.
    Zo ook als dit prachtige doosje.
    Ben gelijk volger geworden.
    Zal je blog dus geregeld bezoeken.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig herfstdoosje!! Leuk is deze nieuwe Tilda.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi herfstdoosje,mooie kleuren

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Jeanet, wat een schitterend doosje heb je gemaakt! Super lief deze Tilda en weer zo mooi ingekleurd! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi Jeanet! Wat heb je Tilda mooi ingekleurd zeg... Ik heb toevallig vandaag ook een poging gedaan haar in te kleuren, maar als ik deze zie dan valt die van mij in het niet!Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk doosje Jeanet en wat is dat een lief tildatje hé?! Ik vind deze ook super mooi is gekleurd en dank je wel voor je complimenten bij mij;)

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi jeanet
    wat een schatje,mooi gekleurd en echt warme kleuren
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig zeg!!!! Wat een lief stempeltje en wat heb je het mooi ingekleurd!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie doosje met een super schattige Tilda erop en wat heb je geweldig gekleurd!! Ook hele mooie details erbij, echt een super geheel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend ,mooie kleuren en prachtig ingekleurd
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Jeanet , het is een erg mooie pillowbox geworden !! Ik houd wel van die warme herfstkleurtjes. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat prachtig gemaakt Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig herfstdoosje Jeanet, erg leuk en mooie kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie creatie en bedankt voor het
    meedoen bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een lief doosje heb je gemaakt, en de kleuren zijn erg mooi, Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia, ik denk dat ik dit weekend maar eens aan de slag ga voor DML.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een prachtige creatie heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij scrap&more

    BeantwoordenVerwijderen