Volgers

donderdag 24 mei 2012

Weer een kaartje voor het Krea Teja Team


Goede morgen allemaal,

Het zonnetje schijnt alweer, wat ziet de wereld er dan toch een stuk mooier uit he?
Gisteren avond is het hier gelukkig ook meegevallen met het voorspelde noodweer,
wel wat onweer en flink wat regen, maar ach...dat scheelt weer een rondje met de gieter door
de tuin whaha.

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien wat ik gemaakt heb voor het


Op zich heel simpel om te maken, maar het resultaat is toch net weer eens wat anders he.

Ik heb hiervoor (alweer) mijn favoriete stanzen van cheery lynn designs de french flair scalloped.
Het designpapier is weer van august moon.
Met de grootste stans van CLD heb ik eerst een stuk designpapier uitgestansd voor de
onderkant (de staander). Zoals jullie inmiddels vast allang weten heb ik
deze mal met de hand omgetrokken met potlood op het blauwe cardstock en dit vervolgens
met de hand uitgeknipt.
Deze vorm ril je op het midden en vouwt hem dubbel.
Daarna hetzelfde "ritueel" nog een keer herhaald voor de kleinere vorm waar het
afdrukje op geplakt is.

Hierboven zie je het afdrukje van dichtbij.
Voor het inkleuren heb ik weer distress inkt refills en twinkling H2O's gebruikt.
Ik vind het nog steeds ontzettend leuk om hiermee te kleuren en het resultaat is ook
zo "glanzend" haha.
Weet je wat ik nu juist zo leuk vind dat je deze twee kleurmethodes
dus kan combineren. Zo ben je ook niet meteen verplicht heel veel H2O's te kopen
voordat je er mee aan de slag kunt, da's ook nog eens goed voor je portemonee :-)
Het afdrukje is uitgestansd met een frame van Nellie Schnellen,
waarna ik door de gaatjes een dun lintje heb geregen.


Hierboven zie je nog even hoe je het label uit de kaart kunt trekken, met daarop een
verjaardagsgroet.
Dit kaartje is als 't goed is inmiddels ontvangen door een van mijn teamies bij
Dutch Magnolia Lovers, en wel Ula, die afgelopen maandag jarig was.

Dat was het weer voor nu, misschien kom ik later deze dag nog even
terug om mijn SOL (scrap online)  kaart bij de facebook groep sollen met Krea Teja

Graag wil ik met dit kaartje meedoen aan de volgende challenges;
midweek magnolias - romantic and chic
Tildas town - 1 anything goes
its a magnolia challenge - bingo (blauw, parels, bloemen)

17 opmerkingen:

  1. Het is een prachtkaart Jeanet!! Heel erg leuk :)
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Jeanet, mooie vorm mooi kleurwerk, echt alles klopt weer.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje. Wat is dit een leuk model. Je afdrukje staat er prachtig op.
    Ik denk dat je teammaatje er heel blij mee was.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG....what a vision of loveliness! Tilda is colored magnificently and surrounded by such luscious details. Adore the beautiful shape of this card!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op fb zag ik hem al voorbij komen en had nog niet er op gereageerd, maar wat is ie leuk joh!! Heerlijk blauw en errrug mooi ingekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart,mooi ingekleurd zeg,dat leuke meisje.
    Mooi papier,super dat model.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie creatie Jeanet!!
    Lijkt wel mooi papier te zijn.
    Een fijne week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig mooie creatie Jeanet.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Absolutely gorgeous card Jeanet !!!
    Thanks for joining in our first challenge at Tilda's Town.
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh Jeanet, this is magnificent! Truly a favourite of mine! Love the shape, the colors and your beautiful coloring. Thanks for joining us in the very first Tildas Town challenge!

    Hugs
    Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a great card ;o)
    Thank you for joining us at Tilda's Town this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. That is a super beautiful Card !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Jeanet,this is utterly adorable, I love your layering, papers and colouring. A beautiful shaped creation my dear. Thank you for joining us at Midweek Magnolias with your fabulous creation.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een snoeppie Jeanet. Leuk dat je meedoet aan de challenge van IAMC, veel succes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Jeanet,
    This is so soft a subtle, really beautiful card. thanks you for joining in at Midweek Magnolias.
    Teresa (GDT)

    BeantwoordenVerwijderen