Volgers

zaterdag 28 juli 2012

Marianne Design mallen Juli 2012 - 7

Goede morgen allemaal,

Gisteren liet ik jullie al deze sneak peak zien...


... en hier is het geheel.


Zoals jullie (hopelijk) kunnen zien, is het een kleine pillowbox
geworden met een sluiting aan de voorkant.


Door de gaatjes heb ik een vintage lace van Marianne Design geknoopt
met daaraan een "label" gemaakt met de nieuwe craftable van Marianne Design,
hieronder zie je een afbeelding ervan.
Het kleinste formaat hiervan heb ik twee keer uitgestansd,
één keer uit bewerkt kraft cardstock en één keer uit een vel
van het paper bloc "romantic nursery" eveneens van Marianne Design.
Deze twee stansjes heb ik schuin op elkaar geplakt en er een gaatje in gemaakt.



Daarna heb ik nog een nieuwe stans van de Juli "serie" gebruikt,
de LR 0238 (de wedding rings) en deze er met 3D tape bovenop geplakt.
Tot slot nog een plakparel in het hoekje en klaar was mijn cadeau verpakking,
waar je heel makkelijk geld voor een bruidspaar in kunt stoppen.

Hieronder voor de liefhebbers het patroon van deze pillowbox
Ik hoop dat ik jullie vandaag weer wat inspiratie heb kunnen geven
wat de mogelijkheden allemaal zijn met de Marianne Design materialen.
Ik mag nog 3 dagen gastdesigner van de maand zijn voor haar en
hoop morgen ook weer terug te komen met een nieuwe project!

Groetjes,


Challenges;
Marianne design divas - Anything goes
moeders hobbypaleis - bingo (kraft, stans, parels)


9 opmerkingen:

  1. Het is schitterend geworden Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig, en bedankt voor het patroontje! Een hele mooie variant; met de sluiting aan de voorkant. Zo eenvoudig, maar zo prachtig geheel!!! Een prachtige cadeau-verpakking!!! Top!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende pillowbox is dit geworden Jeanet.
    En bedankt voor het patroon, wie weet ga ik binnenkort ook eens een proberen te maken.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig mooi pillowboxje Jeanet.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend is de pillowbox! Ook zo leuk van vorm is deze.
    Bedankt voor het patroon.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook de patroon meegenomen en wil je bedanken voor het tonen van jouw creatie. Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP@
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable pillow box, thank you for the pattern and also thank you for joining us at Marianne Design Divas this month with your lovely creation. Good luck in the draw and the DT call.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig doosje en leuk dat je het patroon erbij hebt gezet.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van MHP.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig doosje.
    Bedankt voor het patroontje
    Fijn weekend
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen