Volgers

donderdag 5 juli 2012

Twee kleine muizendoosjes en Daniëls kinderfeestje


Vandaag heb ik twee bijna identieke gelddoosjes voor jullie gemaakt.
Het patroon van deze doosjes heb ik hier gevonden.
Het papier wat ik voor de boxjes heb gebruikt komt uit een Tilda paper stack,
dit is zulk mooi dik designpapier een ook nog eens aan twee kanten
bedrukt.
De kleine muizestempeltjes zijn van een clearstamp vel van
Penny Black die zich heel goed lenen voor deze kleine cadeautjes.
En heb je wat meer ruimte voor een stempelafdrukje, kun je de verschillende
figuren van één sheet ook heel leuk met elkaar combineren.


Hier zien jullie nog een close-up van het afdrukje wat ik heb ingekleurd met copics.


De afdrukjes zijn uitgeknipt en daarna opgeplakt op de uitgestansde labels
(magnolia doohickey, so wrapped tilda lace).
Ook heb ik er nog een stansje van Marianne design (creatables harten) achter geplakt.
Met een stukje blauw scrappersfloss en een stukje tule heb ik dit label weer aan het
doosje gehangen en tot slot op elk doosje nog een
plaksteentje geplakt.

Deze twee doosjes zijn inmiddels alweer gebruikt door mijn dochters die
een kinderfeestje hadden.
Je kunt er gemakkelijk naast geld ook nog een paar kleine snoepjes of iets dergelijks in doen,
zodat je een gezellig cadeautje weg kunt geven.

Hieronder nog een klein impressie van het kinderfeestje van
onze jongste spruit, die alweer 6  jaar is geworden, een zeer geslaagd feestje!



Op de onderste foto zie je alle boys in piratenkledij.
Dit was helaas van korte duur, omdat het zo warm was.
Ik had een themakist gehuurd bij Especial and more compleet
met knutselwerkje in de piratensfeer.
Voor het hele feest was er een draaiboek bij, wat perfect
in elkaar stak, dus zeker een aanrader dames!

Gisteren is ook mijn designerspakket van Marianne Design binnen gekomen,
zó leuk allemaal, dus raad eens wat ik vanavond ga doen???

Fijne dag allemaal weer en tot de volgende kaart!

Groetjes,


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke doosjes.
    En wat een leuke foto van het kinderfeestje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer onwijs mooie doosjes gemaakt, zo cute !!
    Leuke foto's van het kinderfeestje, een leuke thema voor de boys :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige doosje, super mooi! En zo te zien is het feestje echt geslaagd geweest.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww Jeanet,wat prachtig gemaakt zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige doosjes, Jeanet....
    Lieve muisjes....

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen