Volgers

dinsdag 1 januari 2013

Sneeuw(pret), nieuws en (natuurlijk) kaarten

Hallo bloggers,

Dit is mijn eerste blogpost van het nieuwe jaar,
dus wil ik graag al mijn volgers een heel gelukkig,
gezond en creatief 2013 toe wensen!

Aan mijn blog was het niet te merken, omdat ik een
paar posten vooruit gepland had,
maar afgelopen week zijn we met ons gezin een weekje op wintersport
geweest naar Oostenrijk, Filzmoos.
Hieronder een impressie vanaf ons balkon richting de besneeuwde bergen,
schitterend toch, zo zou je wel elke morgen wakker willen worden :-)
en we zijn ook weer een medaille rijker, Daniël (onze jongste) deed natuurlijk
weer mee aan de skiwedstrijd van de skischool, en dan ben je natuurlijk als
ouder zijnde super trots op hem he!
Ik zal jullie niet met nog meer vakantiefoto's lastigvallen hoor!

Ondanks dat ik dus wat vooruit had gewerkt,
had ik ook nog een tweetal kaartjes liggen, die nog nét niet af waren
voordat we vertrokken, die wil ik daarom nu nog maar even laten zien.

De eerste is een kaartje met de Cute Snowman van Whiff of Joy.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met de copic markers.
Rechts van het afdrukje zit ook nog de tekst "Let is Snow" afkomstig van
een stempel sheet met 13 verschillende stempels en deze sheet heet this is december.
Deze tekst heb ik uitgestansd met de "Tab" die van Whiff of Joy.
Verder zien jullie onderaan kaart rechts nog een tweede die van Whiff of Joy,
eentje van het "leaves trio".
Bij Whiff of Joy challenges hebben ze dit keer een hele leuke (en toepasselijke) 
challenge thema..."Snow", waarvoor ik dit kaartje heb gemaakt.



Het tweede kaartje is met een digi stempel van Whiff of Joy, Henry in kerstbal,
eveneens ingekleurd met de copic markers.
De tekst is een digi van Jolanda (scrapdetective).
Achter deze tekst zitten twee snowflake stanzen en daarachter weer
de vierkante mal 6002/0147 van Noor! Design. 
Tot zover mijn "achterstallige" kaartjes.

Zoals jullie allemaal wel gelezen zullen hebben is per 1 januari 2013 mijn
DT schap bij Krea Teja beeindigd. Jammer, maar ik kon me niet aan de
door hen opgestelde regels conformeren, dus was er voor mij maar één mogelijkheid :-(
Ik wil Jan en Thea (en laten we zeker de rest van het team niet vergeten)
nog hartelijk bedanken voor de leuke samenwerking!

Het komende jaar zal ik me in eerste instantie bezighouden met mijn nieuwe DT schap voor
Whiff of Joy en kunnen jullie dus elke maand de previeuws van de nieuwe materialen op mijn blog voorbij zien komen.
Ook ben ik superblij dat ik gastdesigner bij Noor! Design ben geworden,
ook daar gaat dit jaar vast een heleboel leuks gebeuren!

En verder....gaat er als alles volgens plan verloopt in huize Van der Lee dit jaar
ook een hele hoop veranderen, maar daar later dit jaar meer over!

Kortom....nieuw jaar....nieuwe kansen en uitdagingen....ik heb er zin in!

Groetjes,


12 opmerkingen:

  1. Hai Jeanet, wat een heerlijke vakantiefoto's, heerlijk sneeuw, heel wat beter dan al die regen hier, getsie! Je kaartjes mogen er weer zijn hoor, super leuk! Ben heel benieuwd wat je ons weer allemaal gaat laten zien komend jaar! Voor jou en je gezin heel veel liefde, geluk en gezondheid gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful photos and stunning cards! Outstanding coloring and design!
    Wishing you a very happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vakantiefoto's.
    Jij ook een gelukkig en gezond, maar bovenal een creatief 2013!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lange, leuke en gezellige blogpost van je.
    Jullie hebben een fijne vakantie gehad wat je ook weer de
    nodige energie geeft om verder te kunnen.
    Je kaartjes zijn echt super mooi zeg, wowww, we kunnen
    nog een hoop leuks van jou verwachten dit jaar.
    Suc6 in je nieuwe DT, veel plezier !

    De allerbeste wensen voor jullie en alle goeds in 2013 !
    Een heel creatief jaar gewenst :)
    Lieve groetjes van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jou en je familie een gelukkig, liefdevol en creatief 2013!
    Wat een schitterende creaties heb je weer gemaakt Jeanet!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een uitzicht hadden jullie!!!!nog proficiat met jullie zoontje super dat hij een prijs had gewonnen. Mooie kaarten heb je weer gemaakt.ben benieuwd wat je ons allemaal het komende jaar gaat laten zien.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi jeanet
    nou dat ziet er prachtig uit op de foto en je kaarten zien er weer super uit! echt heel vrolijk voor de kerst!
    en de allerbeste wensen voor jou en je dierbaren voor het nieuwe jaar 2013
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Jeanet, dat was een heel verhaal met eigenlijk alleen maar leuke dingen, mooie vakantie foto's en prachtige kaartjes en dan wisseling van DTschap, allemaal nieuwe uitdagingen, erg leuk, ben benieuwd wat je ons allemaal gaat laten zien, groetjes en veel succes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gaaffff, wat een uitzicht hadden jullie en nog proficiat met jullie zoontje schittterend dat hij een prijs heeft gewonnen. Mooie kaart heb je weer gemaakt.ben benieuwd wat je ons allemaal het komende jaar gaat laten zien!!!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen