Volgers

zondag 7 april 2013

Whiff of Joy Preview april I

Goede middag allemaal,

Vandaag mag ik jullie een voorproefje laten zien van de nieuwe stempelserie
voor de maand april van Whiff of Joy.

Voor mijn tag heb ik 'Pirate Henry' gebruikt,
ik vind 'm geweldig!!! Jullie ook?

Ik heb het afdrukje ingekleurd met de volgende copics;
Henry - E47, E44, E43, E42, E41 en E40
Hoofddoek - R37, R35, R32
Broek - BG13, BG11, BG10
Vogel - YG11, G21, G24, YG67
Snavel - Y15, Y18
Munten - Y15, Y18, Y23
Zand - E50, E53, W3, W1
Anker - W8, W7, W5, W3, W1
Zwaard - W5, W3, W1
Lucht  - B52, B000, B0000

Hieronder heb ik een close-up gemaakt van de banner die-lights.
Op de middelste banner zit één van de nieuwe die-light stanzen (de doodskop) en
op de ander twee zitten kleine stempeltjes uit de spring stamp kit.
Het touwtje waar de banners aanhangen heb ik gewoon met losse gehaakt.


Hieronder nog een laatste foto van mijn tag.
Aan de rechterkant hiervan zien jullie de tweede nieuwe die-light stans van deze maand,
genaamd chevron. Er zitten drie varianten van zigzagjes op één stans, leuk om te combineren!

Oja, de label, die ik als basis heb gebruikt is van  Kimya.

Tot zover voor vandaag, komen jullie overmorgen ook nog even terug voor de 
tweede preview?

Groetjes,

  

13 opmerkingen:

  1. Wat een super gave tag Jeanet, geweldig stoer!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome bookmark, clever with the chevron die layering them.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a cute tag. Beautifully coloured image :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet, leuke tag joh! Ziet er erg gezellig uit. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful tag....love the colors and the cute image!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige combinatie, helemaal af!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende tag heb je gemaakt Jeanet, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soooo cute Hun :-)

    Biggest of hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ik kom terug overmorgen.
    Het is een mooie tag, maar ik ben niet van de doodskopppen.
    Pirate Henry vind ik wel supers.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwww wat een super tag, er zit zoveel moois op, ik blijf maar kijken.
    En de stempel is echt grandioos ! Prachtig gemaakt ☺

    Een gezellige zondagavond nog, Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een bjoetie van een creatie! En de kleuren zijn hartstikke mooi...Helemaal Toppie!

    GR Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super leuke label is dit en heel leuk om zo dit cadeau te geven.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende tag Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen