Volgers

dinsdag 9 april 2013

Whiff of Joy Preview april II

Wat ben ik toch blij dat ik mag werken met deze superleuke nieuwe stempels van Whiff of Joy!
Vandaag weer tijd voor een tweede preview van de maand april.

Voor deze kaart heb ik het stempeltje gebruikt genaamd "Go in and win!" van Maya.
Afdrukje ingekleurd met de volgende copic markers;

Huid - E13, E11, E21, E00, E000
Haren - E18, E17, E15
Hoed - W9, W8, W7, W5
Ooglap/shirt - RV13, RV11, RV10
Zwaard - Y17, Y15, Y23 en W3, W1, W0
Broek - W5, W3, W1
Schoenen - W8, W7, W5 en W3
Vogel - YG06, YG05, YG03, YG00

Ik heb ook weer een flink aantal stanzen verwerkt op de kaart;
- Whiff of Joy; de banners en de zig/zag die-light
- Tim Holz; het vogelkooitje
- Noor Design; perkamentrol en label

Hieronder vinden jullie de links naar de door mij gebruikte materialen

Groetjes,

 
   

6 opmerkingen:

  1. Simply adorable. Love the shape, great ssquare pendant for bling. Just adorable.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart weer, ze zijn echt super leuk, de stempels.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zooo gaaffff.... Toffe afdruk en super details!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke en stoere kaart hoor! Geweldig kleurwerk ook weer en een erg leuke stempel! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen