Volgers

woensdag 10 juli 2013

Nieuwe challenge Dutch Magnolia Lovers

Hallo allemaal,

Een paar daagjes later dan gepland, maar hier is dan toch eindelijk mijn voorbeeldkaartje voor de nieuwste challenge van Dutch Magnolia Lovers challenges.
De opdracht is dit keer 

Tilda en/of Edwin en/of dier in de natuur
en maak gebruik van natuurlijke decoratiematerialen (geen lint of kant)

Ik kan jullie wel vertellen dat dit voor mij een best lastige opdracht was haha,
wat ik nu een kaartje zonder lint of kant (erg he), ik vind mijn kaart gewoon een beetje kaal,
terwijl er toch zat op te zien is?
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden???

En dan nu nog even over de reden dat ik mijn kaart zo laat plaats,
afgelopen dagen ben ik druk in de weer geweest met allerlei activiteiten rond het einde van het
schooljaar.
Hier heeft alleen het middelbaar onderwijs al vrij en de basisschool moet nog twee weekjes
door he, erg lang vind ik zelf, zeker met zulk mooi weertje.
Onze zoon Stefan gaat dit jaar de basisschool ook verlaten en voor hem en zijn klasgenoten
heb ik een heel leuk fotoboek in elkaar gezet over de afgelopen 8 basisschooljaren
(van kleuter tot puber om het zo maar te zeggen)
een hele klus...maar hij is geklaard.
Verder had ik vanmiddag nog een kinderfeestje te vieren van onze Michelle,
samen met haar beste vriendinnetje Dana.
We zijn met 12 meiden naar hun manege geweest en hebben daar de paardjes
verzorgd en er ook nog eens op gereden, fantastisch...maar


er was ook een tegenvaller...Michelle's lievelingspony ging juist die middag weg bij de manege,
tijd voor afscheid dus ...en moeders worden ook emotioneel he als hun dochters het zó moeilijk hebben...
Nu maar hopen dat ze snel weer een nieuw "maatje" vindt op de manege.

Tot snel!


10 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet,wat een vertederende foto van je dochter met "haar"pony,ik snap dat dat emotioneel is. Je kaart is een plaatje,mooi wat je allemaal aan de onderrand verwerkt hebt,ziet er best ingewikkeld uit vind ik,súper gedaan,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door dit prachtige kaartje droom ik al helemaal weg naar zon, zee en strand! Vind 'm echt prachtig!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig en helemaal niet kaal en de kaart Tilda met ijs vind ik ook helemaal geweldig. Leuk met zo'n gehaakt bloemetje.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jeanet, wat een prachtige kaart met al die "natuur" dingen erop, wat leuk dat je dat album hebt gemaakt van de basisschool periode, ik heb dat vorig jaar gedaan voor onze kleinzoon en -dochter, zij verlieten ook de basisschool, ze kijken er nu nog geregeld in, zo'n leuke herinnering, de volgende 2 boeken liggen hier alweer klaar, nog wel leeg, dus ik weet hoeveel werk erin zit, maar dan heb je ook wat, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Jeanette,
    diese Karte ist ausgesprochen süss!! hab selten sowas entzückendes gesehen,ehrlich! Eine Frage:dieses zarte Etwas,das hinter dem Stempelkärtchen hervor schaut,ist das Mull oder Gaze? ich suche schon lange nach sowas,aber hab es noch nie gefunden.Kannst du mir da weiterhelfen? liebe Grüsse aus Wien,Erni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een beauty heb je gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig, hij is zoooo gaaf!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooi kaartje Jeanet.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een supermooie kaart Jeanet...wat heb je dit prachtig gedaan, heel mooi zo met de rand onderom! Jullie schoolvakantie schieten zo ook mooi op, geniet er maar lekker van met je kinderen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen