Volgers

zondag 28 juli 2013

Which direction Henry Mouse

Hallo allemaal,

Ik ben weer lekker op dreef met mijn Henry stempeltjes,
vandaag dus maar weer een kaartje laten zien hier...

Deze afbeelding heet "which direction", ook 
een hele toepasselijke stempel in deze vakantieperiode toch?

Dit keer heb ik de spellbinder mallen set gebruikt die ik had
gewonnen bij de candy van Yvonne, prachige set en nogmaal
heel erg bedankt Yvonne!!!
De tekst "Bon Voyage" heb ik in word getypt en op de ovale
spellbinderstans geplakt.

Ik wens jullie een hele fijne avond verder allemaal!




3 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanet wat een mooie mal is dat en samen met de rest heb je er een leuke kaart mee gemaakt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart en wat een grappige stempel is het toch weer !!!Vind het een toppertje!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, alweer zo'n prachtige kaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen