Volgers

woensdag 7 augustus 2013

Whiff of Joy preview august I - You are a stich


Goedemorgen allemaal!

Het is weer zover....vandaag mag ik jullie één van de nieuwe stempels van Whiff of Joy laten zien,
een plaatje is het vind ik zelf!
Dit afdrukje heet "You are a stich" en ik heb het ingekleurd met de copic markers.


Hieronder zien jullie een close-up van de "blommen" op mijn kaart.
De witte vilten bloem heb ik gemaakt het de die-light scalloped rolled flower.


en hieronder nog een close-up van de kartonnetjes met kant.
Oja, het designpapier wat ik voor deze kaart heb gebruikt komt uit de paperpad van
Kaisercraft en heet "needle and thread", toepasselijker kan haast niet!


Over een paar daagjes kom ik hier weer mijn tweede preview laten zien,
en vergeet niet de nieuwe stempels zijn te krijgen vanaf 11 augustus a.s.

Groetjes,


5 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor! Wat zitten er veel mooie dingen op, die zo goed met elkaar matchen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een plaatje, prachtig gemaakt!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig, vooral de stempel is erg leuk en de kartonnetjes met kant.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really like the shapes on this one and your details. Just beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen