Volgers

vrijdag 29 november 2013

December Preview Digi Release Whiff of Joy I - A light in the dark

Goedemorgen allemaal,

Eindelijk weer eens een blogbericht van mij!
Jullie zullen wel denken, da's lang geleden...what's up??
Nou, eigenlijk niets buiten de normale druktes rondom Sinterklaas enzo.
Ik ben wel lekker aan de freubel geweest hoor, maar een groot deel
van wat ik heb gemaakt mag nog niet worden gepubliceerd helaas hihi.
Op 1 december kom ik hier terug met mijn nieuws....(ff geduld nog)
Verder heb ik zojuist voor de komende 4 dagen blogberichten
zitten schrijven (vooruitgepland), dus leesvoer genoeg de komende dagen.

Genoeg hierover...nu over naar de geweldig mooie nieuwe release van Whiff of Joy.

Vandaag mag ik dus weer een van de nieuwe digi stempels laten zien verwerkt op een kaart,
morgen nog ééntje en a.s. maandag (2 december) is er weer een Blog Hop van Whiff of Joy,
waar je weer leuke prijzen kunt winnen.


Deze nieuwe digi heet dus "a light in the dark", is het geen schatje? 
Het afdrukje heb ik ingekleurd met copic markers en de sneeuw en de bontrand van de muts heb
ik eerst bewerkt met 3D Schnee van Viva en er daarna nog eiskristall (eveneens van Viva)
 overheen gestrooid.
Achter het afdrukje zit een mal van Marianne Design.
Ook het designpapier is ditmaal van Marianne Design, ik vind het super gaaf kerstpapier.
De cijfers zijn van Tim Holz, uitgestansd uit karton en daarna bewerkt met distress crackle paint.
Links zien jullie een spiegel ijsster van het kruidvat. 
Het is eigenlijk een boomhanger, maar ik vond het ook wel een leuk effect hebben op mijn kaart.

Tot zover vandaag, 

groetjes,



5 opmerkingen: