Volgers

donderdag 23 januari 2014

Pilot Henry

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer eens een jongenskaartje op mijn blog.
Dit is zeker niet mijn sterkste kant, maar onder het motto 
"oefening baart kunst" probeer ik het maar weer eens.

Dit keer heb ik de digi Pilot Henry gebruikt, 
welke ik ingekleurd heb met mijn copic markers.

Het designpapier komt uit de paperpad van BoBunny, DeTour collectie,
wat perfect past bij deze piloot.


Tussen alle verschillende lagen heb ik 3D foamblokjes
geplakt om het geheel wat meer dimensie te geven.
Met een stukje jute touw heb ik twee charms vastgemaakt.


Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne dag
en tot morgen maar weer ...
dan kom ik weer terug met een kaartje, 
nieuwsgierig, hier alvast een sneak peek



Oja, wij hebben morgen DT dag bij Ge-We Hobby,
dus wil je het voltallige team eens "live" ontmoeten,
moet je even bij Gerda en Annet in Nederhemert aanwippen ;-)

Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geheel en prachtig ingekleurd. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke jongens kaart.Mooi afdrukje.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuk kaartje Jeanet! Zo'n lieverdje. Heel mooi papier en die charms passen perfect! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou het is je echt goed gelukt, ik vind het een super kaartje geworden ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic Henry card :)
    Hugs Jeanette xxo

    BeantwoordenVerwijderen