Volgers

zondag 21 september 2014

Tilda met vlaggetjes

Hoi hoi,

Vandaag wil ik jullie een lekker nazomers kaartje laten zien,
wat ik heb gemaakt voor een jarig teamgenootje van ons Studio Light Team.


De basis van de kaart heb ik gemaakt met twee verschillende maten 
van een Dutch Doobadoo mal.

Ik heb Tilda met vlaggetjes ingekleurd met distress ink en gecombineerd
met de volgende designpapiertjes uit verschillende lijnen van Studio Light


Het stempeltje Hip Hurray! is van Marianne Design, net als de
gestempelde vlaggetjes, die ik op de gestansde vlaggetjes heb gestempeld.


Op de foto hierboven en op de foto hieronder zien jullie twee vintage 3D bloemen,
die voorgestansd op één vel zitten (EASYSL357), Na het uitdrukken heb ik
ze bevochtigd met een mini minster en daarna tot een propje verkreukeld en laten drogen.
Toen ze goed opgedroogd waren heb ik ze uitgevouwen en de verschillende laagjes op
elkaar geplakt met een plakparel in het midden.


Tot de volgende kaart maar weer!



Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenge;
Hobby Home Challenge - gebruik bloemen op je kaart
Simply Magnolia - anything goes




4 opmerkingen:


  1. Dat is echt een super mooie kaart geworden,
    heel gaaf gemaakt in die zachte tinten ☺

    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card! I love the colours, the design and all details.

    Hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je meedoet met de challenge bij hobbyhome-hobbyartikelen.

    Leve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning creation Jeanet, love your beautiful Tilda and all the awesome detail!
    Thanks for joining us at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen