Volgers

vrijdag 30 januari 2015

Henry met telescoop

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te laten zien op het 


Ik heb dit keer de digi "Henry with telescope" gebruikt.

Ik heb de volgende copic kleuren gebruikt;
- Henry - E50, E51, E53 en E21
- Oren en wangen - E93
- Hoed en shirt - B34, B37, B39, W3, W1
- Telescoop - W5, W5, W2, W1
- Grond - E44, E43, E42, E41
- Lucht - B000

Toen ik klaar was met kleuren heb ik de lucht gemaakt


Zoals je op de foto hierboven kunt zien, breng je de chalk aan met een pompon.
Eerst heb ik een soort wolkenrand geknipt die ik over mijn afbeelding heen leg.
Breng de chalk aan op de rand van je geknipte wolkenrand, wrijf de chalk een
beetje uit en verplaats je wolkenrand naar de volgende plaats waar je 
een wolk wilt maken en herhaal dit tot de wolkenlucht gevuld is.

En hieronder zien jullie het resultaat.


Het designpapier wat ik heb gebruikt, komt uit de scandinavian winter serie van Studio Light.

Fijne dag allemaal!
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenge;
Cards and scrap - stippen en strepen


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Jeanet.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEWELDIG kaart met mooie details Jeanet!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, schattig maar toch ook wel een beetje stoer kaartje! Super kleurwerk! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, Jeanet!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een super leuke kaart .
    Een hoop moois op te zien .
    Leuk dat je meedoet bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Wat een schitterende kaart, woww ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen