Volgers

donderdag 19 februari 2015

Hip Hurray!

Goede middag allemaal,

Vandaag kwam ik op het blog van Cards and scrap een hele leuke tutorial tegen
over hoe je onderstaande kaart kunt maken.
Jullie snappen het al....ik ben er meteen mee aan de slag gegaan.


Hieronder zien jullie nog een zij-aanzicht van mijn kaart,
waarop beter te zien is dat ik het label Hip Hurray en de ballonnen met 3D tape
heb verhoogd.


Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit paperpad 11 van Studio Light.
Als je goed kijkt zie je dat ik het blauwe designpapier ook nog heb geembost met de 
ballonnen design folder van Marianne Design (DF3412).
De tekst komt van de limited edition stempelset van Marianne Design.
Het label waarop de tekst gestempeld is, heb ik gemaakt met een creatable (LR0187),
die ik eerst gewoon heb gestansd en vervolgens nog een keer met de stans omgedraaid op het papier, zodat er aan twee kanten een inkeping ontstond.
De ballonnen zijn gestansd met de collectables COL1378.

Tot slot heb ik nog de strikjes op de ballonnen geplakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges;
Cards and scrap - starburst/sunburst
Marianne design - feestelijke kaart met ballonnen en/ of taartjes met zoveel mogelijk materialen van MDesign.


Tot de volgende kaart!


15 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke en feestelijke kaart Jeanet, ik krijg er meteen een vrolijk gevoel van...:)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk vrolijk verjaardagskaartje (of voor iets anders feestelijks)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kleuren maken het extra vrolijk.
    Erg leuk.
    Groetjes martha en margret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Jeanet in deze lekkere vrolijke kleuren. Mooie met de ballonnen. IK ben er ook mee bezig mijn man vind het erg leuk. Volgens hem erg creatief. Leuk he. IK vind dit zelf altijd leuk want in de snipperbak zitten altijd nog wel restjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk fleurig feestkaartje Jeanet, leuk idee om restjes papier op te gebruiken.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende feestelijke kaart heb je ervan gemaakt Jeanet!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi vrolijk kaartje geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan Jeanet met die sunburst in combinatie met de ballonnen
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuke kaart, Jeanet!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart voor de Cards & Scrap Challenge! Dankjewel voor het meedoen!!
    Groetjes, Yvonne

    Yvonne is Stampin' & Scrapping
    www.bruggetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastische "sunburst" kaart Jeanet!
    Leuk dat je meedoet bij Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen