Volgers

maandag 9 februari 2015

Sneeuw & IJs


Hallo bloggers,

Vandaag wil ik jullie een simpel kaartje laten zien wat ik gemaakt heb met een knipvel van
Eline's Winter. 
Het ijsbergenrandje wat je op mijn kaart ziet, is eigenlijk de bovenkant van het vel ;-)


Het designpapier wat ik heb gebruikt komt weer uit een paperpad van Studio Light (PPSL12).
Ook het tekststempeltje is van Marianne Design.

Oja, voor diegenen onder jullie die geabonneerd zijn op Creatief met Kaarten, 
misschien hebben jullie mijn kaartje erin zien staan?
Ik las het op facebook bij iemand wiens kaartje er ook in stond en wat
zag ik toen....jawel hoor mijn eigen kaart stond er ook bij.
Hoe grappig is dat?


Het is het kaartje wat ik gemaakt had voor ons zwangere nichtje.

Met mijn kaartje wil ik graag meedoen aan de challenge van 
Marianne design krea divas - alles mag met de optie wintersport.

Groetjes,




2 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje!!

    lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card ,thank you for sharing this card with us at Marianne Design Kreadivas challenge ,this month!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen